Skryt av nærkjendisopplevelse, hårrekord og bil

Jeg var i Sverige i helga (Reisesvensken har gifta seg. Yay!), og her er noen av … vel, ikke høydepunktene, men … ting som skjedde.

Jeg satt ved siden av en kjendis på Arlanda dritlenge. Jeg aner ikke hvem det var, men hun hadde lyst hår og gitarkasse (med en gitar i, regner jeg med) som folk drev og snublet i, og det kom en fyr bort og spurte om autografen hennes.

Jeg har satt ny personlig rekord i antall fliseklemmer i håret samtidig (34)

Jeg har fått kjørt i (dvs sittet på i) en 1959 Impala. Jeg er ikke spesielt bilinteressert, men fy fasan! det der var kult.

, ,

  1. #1 by sukkerspinnet on 1 september 2011 - 12:33 am

    Impala er dritkult! (Spesielt når kjørt av Dean Winchester, men akkurat det var kanskje litt vanskelig å oppdrive?)

  2. #2 by Sonja Dadam on 1 september 2011 - 9:56 am

    Å, det er Supernatural-bilen! Det visste jeg ikke. Takk for info 🙂

  3. #3 by Beamer on 4 september 2011 - 6:39 pm

    En sånn «jeg sitter åpenbart ved siden av en kjendis, men aner ikke hvem» har jeg også opplevd på flyplasser i utlandet. Jeg lurer jo fortsatt på hvem det var, men det gjør meg også litt lykkelig å tenke på at verden er såpass stor at det går an.

    (iPaden min rettet forresten Beamer til Braker nå. Vurderer å bytte nick.)

  4. #4 by Sonja Dadam on 7 september 2011 - 7:16 pm

    Beamer: Ja, det får meg til å tenke på alle gangene jeg har sittet vedsidenav en kjendis helt uten å merke det. Jeg føler meg snytt

  5. #5 by Beamer on 11 september 2011 - 4:34 pm

    Men snu på det! Tenk på alle oppmerksomhetshungrige jallakjendisene som ikke blir gjenkjent av en kjeft utenfor landets grenser… det er jo bare vakkert.

  6. #6 by Sonja Dadam on 12 september 2011 - 7:26 am

    Hvis man skal tenke på andre  ja, ok da kan det være en fin ting.

Legg igjen en kommentar

