Overgangsvinducha-cha-cha

Jeg klikket rundt på Internettet for å lære om overgangsvinduet, og har uforvarende kjøpt meg en fotballspiller.

Han var svindyr, kostet 1,5 millioner pund. Engelske sådanne (selv om det kunne vært skotske, jeg tror de er like mye verdt). Jeg har hørt at det finnes langt dyrere spillere, og at å få tak i en brukbar spiller til £1,5 mill. er et varp, men jeg har jo ikke en gang et fotballag, så jeg er usikker på hva jeg skal bruke ham til. I første omgang har jeg bare utnyttet det faktum at han er mann, og latt ham gjøre diverse små reparasjoner rundt om i leiligheten.

Så fikk han trikse med en ball i 15 minutter, sånn for å underholde meg, og litt for å holde ham lykkelig. Dere vet hva de sier «En lykkelig fotballspiller, er en god fotballspiller». Jeg håper dessuten å holde ham i form, slik at han stiger i verdi, litt som et hus, så kanskje jeg kan selge ham med profitt neste gang et vindu åpner.

Jeg lurer på om jeg skal ta ham med på trening i morgen. Han er sikkert god inspirasjon. Så er jeg usikker på planene videre. Jeg må jo ham en stund nå, helt til neste år, med mindre jeg vil selge ham på det norske markedet, og det kan umulig gå i pluss. Å pokker. Jeg må stikke nå. Jeg lot ham trene straffespark på soverommet, og tror jeg hørte ham knuse en vase.

  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

