«It didn’t work. Costume. Didn’t help. Couldn’t hide.»

Hvis min var en emoblogg, så ville jeg skrevet:

«Hun festet hestehalen høyt oppe på hodet, for å gi inntrykk av å være en sprudlende og lykkelig person. Men det eneste det førte til var at hun fikk vondt i håret i håret i tillegg til sjela.»

Mulig jeg må forlate wordpress og returnere til dikt.no.

, ,

  1. #1 by Iversen on 16 september 2011 - 2:36 am

    Du kan jo flytte til Sorgenfrigata. Jeg har lest at det hj… ok, glem det.

  2. #2 by Sonja Dadam on 16 september 2011 - 10:33 am

    Jeg smilte. På ordentlig Og nå har jeg bestemt meg for å ha Scarlett O’Hara-tilnærmelsen til det hele, og bekymre meg i morgen. Dvs på mandag.

  3. #3 by plosiv on 16 september 2011 - 3:52 pm

    Fem stjerner frøken Dadam – fem stjerner får du for dette!
    Hilsen lærern.

  4. #4 by Sonja Dadam on 18 september 2011 - 6:48 pm

    Takk, Plosiv. Stjerner gjør alt så mye bedre.

    (jeg ser at dette kan oppfattes sarkastisk, men jeg mener det, altså)

Legg igjen en kommentar

