(tittelen denne posten burde hatt er alt for grov for denne bloggen)

Jeg vet ikke helt om jeg kan ta æren for denne, for jeg trodde jeg hørte et radioprogram hvor de skulle ha en sketsj om dette, men da sketsjen kom, handlet den om noe helt annet, så jeg hørte muligens feil, og har diktet dette opp selv. Og så hørte jeg et radioprogram om han som skrev vitsene til Al Gore, og han hadde stort hell ved å overbevise seg selv om at han hadde skrevet en vits som han egentlig stjal fra The Daily Show, og jeg tok det som et tegn for bare å kjøre på.

  1. #1 by Dilli on 8 november 2011 - 8:09 pm

    🙂

Legg igjen en kommentar

