Det kommer en slags adventskalender.

Jeg blogger alt for sjeldent, bruker alt for mye tid til å se på Simon Amstell på youtube og har et lass med filmer jeg ikke har sett enda stående. Så da tenkte jeg at jeg skulle lage en slags adventskalender og se og anmelde en film hver dag 1.-24. desember. Jeg tror det kan bli artig. Nå skal jeg bare tenke meg ut et bra akronym for prosjektet, så er jeg klar.

  1. #1 by Maria on 29 november 2011 - 1:07 pm

    Gleder meg!

  2. #2 by hannelk on 29 november 2011 - 10:00 pm

    For en god ide! Gleder meg til å lese 🙂

  3. #3 by Sonja Dadam on 30 november 2011 - 9:48 pm

    Takk, jenter. Jeg har en mistanke om at dette kommer til å bli mest moro for meg, men forhåpentligvis blir det litt bra blogginhg av det også.

Legg igjen en kommentar

