Luke 4: Bad Teacher

Bad Teacher er en av disse romatiske kommediene. Cameron Diaz er en lærer som leter etter en rik mann slik at hun skal slippe å være lærer mer, og hun har sett seg ut en vikar, Justin Timberlake, som også er arving i et klokkeemperium. Han liker damer med store pupper, så Cameron prøver å skrape sammen penger til en operasjon, samtidig som hun gjør minst mulig som lærer. Og så er det Jason Segel, den morsomme, sjarmerende, men pengelense gymlæreren, da.

Så dette er en morsom og artig film, uten særlig dybde. Justin spiller fantastisk uinteressant personlighetsløs, men jeg skjønner ikke hvorfor en riking som ham gidder å være lærervikar. Kanskje noe med å gi tilbake til samfunnet eller noe, hva vet jeg, jeg skulle ønske at det ble kommentert. De fleste bikarakterene og bihistoriene er morsomme og underholdene, dette er en sånn reisen-er-viktigere-enn-målet-film (i form, ikke i innhold) vi vet hvordan dette kommer til å ende, underholdningen ligger i hvordan de kommer seg dit. Og joda, vi lo høyt flere ganger (jeg så denne filmen sammen med folk, noe som nok resulterte i at jeg lo ofteren enn hva jeg ville gjort alene), og den har kanskje tidenes minst sexy sexscene. Så alt i alt grei underholdning på lørdagskvelden (jeg så to filmer i går, slik at jeg nå er en dag på forskudd. Jeg tror det var smart av meg)

Når bør man se denne filmen:Sammen med venninner, under et teppe med smågodt og/eller en boks is.

3,5/5

  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

