Luke 8: Idiocracy

I Idiocracy blir Joe del av et militært eksperiment, hvor han skal fryses ned et år. Det går som det ofte gjør i sånne situasjoner; han blir glemt, og tiner ikke før 500 år senere. Der er alle idioter.

Jeg trodde dette skulle være en bra film, fordi den er laget av de samme folkene som lagde Office Space. Så feil kan man ta; dette var bare vas. Jeg likte noen av symptomene av all dumskapen, og forklaringen på hvordan vi som mennesker hadde kommet dit, men mesteparten av tiden var det bare teit.

Når bør man se denne filmen: Når man er 16 år. Og litt full. Jeg ser for meg at det kan være morsomt da. Spesielt om man er gutt. Mye rumpehumor.

1/5

 

 

 

  1. #1 by Iversen on 8 desember 2011 - 11:39 pm

    Jeg så de første tjue minuttene da den nylig gikk på tv. Orka ikke mer enn det.

  2. #2 by Sonja Dadam on 10 desember 2011 - 1:17 am

    Det skjønner jeg godt. Det dumme her er jo dette kunne blitt en bra film. Jeg mener ikke Gudfaren-bra, men ideen er jo god nok til å holde feks Mallrats (ja, jeg vet. Jeg prøvde alt for lenge å komme på en passe morsom komedie)-nivå

Legg igjen en kommentar

