Luke 10: Napoleon Dynamite

Napoleon Dynamite er dorky og ganske så usympatisk. Han bor hos bestemoren sin, og når hun havner på sykehus, kommer onkelen hans for å bo med ham og broren.

Dette er hva jeg får for å henge på de samme nettstedene som folk som er 8 år yngre enn meg, og som sikkert så denne filmen da de var 8 yngre enn hva de er nå. Internettet lurte meg til å tro at dette skulle være en kul film, men jeg syntes egentlig bare den var kjedelig, og irriterte meg over at alle var så teite. Der var en og annen fin detalj, og jeg kunne virkelig se for meg meg som 15 åring prøve hardt å ikke bli assosiert med Napoleon (og hvordan kan man kalle en rollefigur Napoleon og ikke forklare hva som er greia der? Kanskje filmen er basert på en tegneserie eller noe. Jeg kjenner at jeg ikke gidder å finne det ut.), men ellers var ikke dette min type film.

Når bør man se denne filmen: På en eller annen form får klassefest på ungdomsskolen. Tror jeg.

2/5

  1. #1 by Iversen on 11 desember 2011 - 10:21 pm

    !

  2. #2 by Sonja Dadam on 11 desember 2011 - 11:20 pm

    Hva? Viser jeg fullstendig mangel på innsikt i kunsten her eller noe?

  3. #3 by Iversen on 15 desember 2011 - 11:05 pm

    Ja. Dette er en super film.

  4. #4 by Sonja Dadam on 17 desember 2011 - 1:31 am

    La meg gjette. Du er 8* år yngre enn meg, og så denne filmen for første gang for 8 år siden?

    *Jeg vet du er 6 år yngre enn meg. Det der var kunstnerisk frihet for å understreke et poeng. Or sutin.

  5. #5 by Iversen on 17 desember 2011 - 1:35 am

    Ja. Ok. Greit.

    Men det er fremdeles en kickassfilm!

  6. #6 by Sonja Dadam on 17 desember 2011 - 11:23 am

    Den er grei. Jeg mistenker at du heller aldri kommer til å forstå min begeistring for Dirty Dancing.

Legg igjen en kommentar