Luke 17: Family Plot

Et par, hvor dama er «synsk» (eller «er» hun?) planlegger å svindle en gammel rik dame, ved å finne igjen hennes nevø som ble adoptert bort som baby (selv om, det er vel ikke akkurat svindel om de faktisk finner igjen nevøen, slår det meg nå?). Et annet par driver og kidnapper folk og krever usansnylig store diamanter som løsepenger. Deres veier krysses.

Av en eller annen grunn hadde jeg det for meg at noen skulle bli levende begravd i Family Plot, og det var litt utilfredsstillende at det ikke skjedde. Dette erden siste Hitchcockfilmen min, og jeg må si at jeg har blitt veldig glad i ham over de siste ukene. Nå har jeg ikke akkurat sett de mest kjente filmene hans, og selv av ingen av dem kommer til å havne på noen topp 10-liste hos meg, så gir det mersmak til å se de mer kjente Hitchcock-filmene som jeg ikke har sett enda.

Når bør man se denne filmen: Når man har Hitchcockdilla.

3/5

  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

