Mannen jeg elsker skal gifte seg med noen som ikke er meg

Jeg ser at jeg kan framstå i overkant dramatisk her, da mannen jeg elsker er David Mitchell, engelsk komiker som ikke aner hvem jeg er, og det kan liksom ikke være ekte kjærlighet når jeg aldri har møtt ham, men det er likevel sårt. Så jeg gjør det eneste logiske; prøver å finne ut mest mulig om denne andre kvinnen. Og etter å ha hørt radioprogrammet My Teenage Diary, hvor hun leser fra fjortisdagboka si har jeg kommet fram til følgende konklusjon; Victoria Coren, kvinnen David Mitchell skal gifte seg med, er som meg, bare bedre. Sånn jeg ser det må jeg gjøre David Mitchell oppmerksom på at jeg eksisterer, sånn tilfelle han finner ut at Victoria Cohen er for bra for ham. Eventuelt må jeg prøve å finne en dårligere versjon av David Mitchell, og prøve meg på ham.

Dette tenkte jeg på da jeg la meg. Jeg drømte at jeg kjøpte meg en rød Pick Up, og jeg var veldig fornøyd med kjøpet helt til det viste seg at det ville koste 5000 kroner hver gang jeg måtte vaske den, og det måtte gjøres av en gigantisk Tickle Me Elmo, mens jeg modelerte nattøy. Av og til skjønner jeg hvor drømmene mine kommer fra, andre ganger ikke fullt så mye.

  1. #1 by Line B. on 19 mai 2012 - 6:31 pm

    Hehe, vi har alle vores små crushes, mens vi er teenager. Jeg husker tydeligt Carter fra Backstreet boys, som jeg var lidt lun på. Så man kan sige, at jeg føler med dig.

  2. #2 by Sonja Dadam on 21 mai 2012 - 7:37 pm

    Ehm.. Takk for forståelse. Det er vel her jeg egentlig skal holde kjeft om at jeg er 35…

Legg igjen en kommentar

