Mulig comeback

Jeg har altså flyttet til Oslo. Det er rart. Med unntak av pianotragedien har alt gått smertefritt. Jeg sa opp jobben og fikk ny jobb (i motsatt rekkefølge), kjøpte og solgte leilighet (i den rekkefølgen), solgte bilen og kjøpte årskort til toget og har kastet alle grytene mine, fordi den nye leiligheten har induksjonskomfyr. De ordentlige vennene mine er blitt e-postvenner, og internettvennene mine er blitt ordentlige venner. Vi var i Berlin sammen. Internettetvennene (som nå er ordentlige venner. Det der kommer til å ta litt tid. Mest sannsynlig burde jeg kanskje ikke klassifisere venner på den måten) mine og jeg. Der lagde Lea, Thomas, Laugen og jeg  musikkvideo. Se her:

Youtube er forresten småfrekk med meg;

Jada, youtube. Videoen er heller ikke klippet spesielt godt sammen. Vil dere fikse det også for meg?

Og nå har jeg lyst til å begynne å blogge igjen. Vi får se hvordan det går. Siden jeg jo er ny til Bloggverden 2012, så setter jeg pris på tips om morsomme blogger som finnes der ute nå.

  1. #1 by Maria on 7 oktober 2012 - 11:57 am

    Du har vært savnet! Så for min del er det bare å begynne igjen, ja.

    Nå vet jeg ikke hvor store vinduer du har, men det burde jo gå an å heise opp pianoet fra utsiden, synes jeg.

    Velkommen til Oslo!

    • #2 by Sonja Dadam on 7 oktober 2012 - 12:44 pm

      Takk Maria. Jeg har faktisk ganske høye vindu, men det er kors i dem, så man får ikke et piano gjennom. Broren min har sagt at han tar det da, så jeg slipper å selge det i det minste.

  2. #3 by Yellow cup on 10 oktober 2012 - 8:50 pm

    Ah, så leste jeg selvfølgelig alt i feil rekkefølge🙂 Yey, en gul kopp ble meget glad for mulig come back🙂 Det er nå jeg savner «the good old days» hvor jeg alltid fant gode bloggere, nå er alt rosa og ungt. Og jeg føler meg gammel.

    • #4 by Sonja Dadam on 11 oktober 2012 - 5:05 pm

      Jeg vet. Jeg og. Jeg er sikker på at det fortsatt finnes gode bloggere der ute, og når jeg får tid, så skal jeg finne dem!

Legg igjen en kommentar

