Nøkkel

Dere vet hvordan man av og til trener på et treningssenter? Og hvordan man før trening må låse alle sine eiendeler inn i et skap, fordi verden er et ondt sted, og folk flest er tyver? Og dere vet hvordan man tar nøkkelen til hengelåsen og knytter den fast i skolissa, fordi treningsbukser ikke har vett til å ha lommer, sånn som normale bukser har? Og hvordan man så «løper» på tredemølla? Og dere vet hvordan nøkkelen så løsner fra skolissa, faller ned på båndet, men istedenfor å følge det bakover, som hadde vært helt greit, for da ville man bare hatt en nøkkel liggende bak seg, ved et uhell blir sparka framover og inn mellom plastdekselet og båndet på tredemølla? Og dere vet hvordan treningsentre generelt ikke er så gira på å skru frahverandre tredemøllene sine? Og dere vet hvordan man stiller tredemølla på max incline, for å prøve å rygge nøkkelen ut igjen? Og hvordan man ender opp med å måtte få klippet over hengelåsen? Ikke? Det er kanskje bare meg, da.

,

  1. #1 by prinsesselea on 24 oktober 2012 - 8:30 pm

    Det kunne skjedd meg, bortsett fra at alle treningsbuksene mine har lommer… Noen av dem til og med sånne fancy usynlige lommer på innsiden. Det er ikke bare det at du ikke har oppdaget lommene dine, da? Vel, hva med BH med lommer?

  2. #2 by Kristin Storrusten on 24 oktober 2012 - 9:30 pm

    Trikset som funker også i svømmehall: feste nøkkelen i hårstrikk, bruke hårstrikken. Jeg har alltid strikk på hengelåsen🙂

  3. #3 by Annetten on 25 oktober 2012 - 12:57 am

    Jeg pleier å ha nøkkelen på en hårstrikk rundt drikkeflaska. Men jada, btdt. Selv om jeg var enda smartere, og låste inn klærne mine med en lås jeg ikke hadde med meg nøkkelen til. Agh.

  4. #4 by sotengelen on 25 oktober 2012 - 8:25 am

    Du vet hvordan noen mennesker aldri befinner seg på en tredemølle?

  5. #5 by Sonja Dadam on 25 oktober 2012 - 9:57 am

    Prinsesse Lea: OK, jeg skal innrømme at den buksa jeg hadde på i går faktisk hadde lommer, men jeg har vendt meg til å bruke skolissa, fordi ingen av de andre buksene mine har det. Og så trengte jeg noe annet enn meg selv å være irritert på. Jeg likte lommeBH-ene, da.

    Kristin: Det var jo kjempesmart. Da har man alltid hårstrikk med seg også, jeg har trent alt for mye med sånne hårklemmer som ser ut som kiwi-nebb i håret, og det føles bare teit.

    Annetten: Også surt. Og de på treningsstudio forsikret meg om at min ikke var den første låsen de klipte den dagen, så vi er ikke alene.

    Sotengelen: Takk. Den kommentaren gjorde meg så veldig glad. Det er mulig at det betyr at jeg er i ferd med å bli et avskylig treningsmenneske, men jeg kjenner at det gjør ingenting.

Legg igjen en kommentar

