We’re not young

Noen har tatt favorittsangen min og skrevet den om slik at den handler om meg…

  1. #1 by prinsesselea on 24 november 2012 - 1:21 am

    Nei, gi deg a. Det der er jo min favorittsang, omskrevet så den handler om meg! Meg meg meg!

    • #2 by Sonja Dadam on 24 november 2012 - 1:47 pm

      Jeg tror sangen er vid nok til at den favner oss begge. Og vi kan trøste oss med at vi i det minste har klart å starte den bloggen.

  2. #3 by Beamer on 29 november 2012 - 8:52 pm

    Au, den der traff nesten litt for godt.😀

    • #4 by Sonja Dadam on 1 desember 2012 - 1:37 am

      Ja, den er nesten på grensen til ikke å være morsom, fordi det er så nært virkeligheten

Legg igjen en kommentar

