Biter fra mitt liv VI

I natt drømte jeg at jeg jaget byen rundt etter kakao, og da jeg endelig fant en, så brukte jeg så lang tid på å instagramme den, at kelneren ryddet den bort før jeg i det hele tatt hadde smakt på den. Noen mareritt er verre enn andre.

Satte ny personlig rekord i å bare ligge på gulvet under en treningstime i dag. Var redd instruktøren skulle komme bort og kjefte på meg, så ineffektiv var jeg.

Vi snakket om hvordan språk og dialekter og hvordan de endres når man blir eldre.
Jeg: Ja, jeg bodde jo i Italia da jeg var 14 år, og italiensken min er fortsatt som hos en 14-åring.
Venninne: «Han er så søøøøøøt!»
Jeg: OK, da. Norsken min er visst også som hos en 14-åring

Ny versjon av shag, marry, kill: Tweet, facebook, blog. Skriv ned tre tanker, og bestem deg så for hvilken som skal hvor. (jeg jukser. Jeg facebooket den første, tweetet den siste, og blogget alt)

,

  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

