Rebound

Da jeg fikk vite at David Mitchell nå har giftet seg med sin Victoria, var min første reaksjon å kjøpe meg en billett til Robbie Williams-konserten i juni. Det føles som å ha en one night stand med ex-en etter å bli dumpet av nåværende kjæreste. Og ja, jeg vet hvor patetisk det får meg til å høres ut. Jeg gjør det for å underholde dere, for pokker. (en av dagene skal jeg ut og flørte med menn i virkeligheten, som vet hvem jeg er også. Det har jeg hørt mye bra om. Jeg tror det kan bli gøy)

  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

