Motivasjon…?

Jeg har allerede sagt ifra på facebook om at jeg har tenkt å bli en sånn dust som bare snakker om hvor mye jeg trener hele tiden, så da kan jeg liksågodt være en sånn en i bloggen også.

Jeg er nå over det stadiet hvor jeg bare fokuserer på hvor dritkjipt jeg har det når jeg trener, og av og til tenker jeg på andre ting også. Og med «andre ting» mener jeg i stor grad imaginære samtaler jeg har med folk fram i tid, hvor de er helt over seg av hvor fantastisk jeg ser ut fordi jeg har trent så mye.

Dere vet hvordan man ofte ikke vet hva man sier før etter man har sagt det? Ofte vet man ikke hva man tenker før etter man har tenkt det heller. Følgende skjedde i løpet av min imaginære samtale i dag:

Imaginær fyr som jeg liker litt: Du ser jo helt fantastisk ut! Jeg er helt over meg.

Imageinær jeg: Ja, jeg er jo snart gammel nok til å være en cougar, så det er vel på tide at jeg kommer meg i form.

Virkelig jeg: WTF!? Det var da også en motivasjon å ha…

  1. #1 by beamer on 5 februar 2013 - 2:06 am

    Ingenting å WTF’e over, det må da være helt fantastisk bra plan å bare bli heitere og heitere akkurat de årene alle andre bare beveger seg nærmere og nærmere 40, feit og ferdig?

    • #2 by Sonja Dadam on 6 februar 2013 - 9:42 pm

      Sant nok. Men jeg skulle ønske at underbevisstheten min gikk for et trygt stabilt forhold. Ikke en boytoy.

  2. #3 by beamer on 7 februar 2013 - 12:30 am

    Hah, jeg tror underbevisstheten din er smartere enn du er klar over!

    Fordi. Et trygt og stabilt forhold får vi da håpe lar seg gjøre uavhengig av om du når slankingsmål? Cougarplanen er derimot mer avhengig av det ytre. Ergo er det siste den beste motivasjonen for slanking.

Legg igjen en kommentar

