Det blå lyset

Vi har laget film igjen. Jeg synes den ble ganske bra, om jeg får si det selv:

 

  1. #1 by iversen on 18 juni 2013 - 4:14 pm

    Han der som spiller Tim høres litt rar ut, men han var ganske snasen å se til!

    • #2 by Sonja Dadam on 31 juli 2013 - 8:57 pm

      Jeg synes har høres bra ut også, jeg!

  2. #3 by vince delmonte fitness competition on 10 september 2014 - 2:23 am

    It’s going to be end of mine day, but before finish I am reading this
    wonderful article to increase my know-how.

Legg igjen en kommentar

