K13: The Dark Knight Returns pt. 2

The Dark Knight Returns pt. 2 (Jay Oliva, USA 2013)

Batman er gammel og nesten pensjonert, men så slipper Jokeren ut av galehuset hvor han har sittet de siste årene, så Batman må trå til igjen. Jeg er litt overrasket over å måtte konstantere at jeg ikke likte denne noe særlig. Det var ikke det at jeg IKKE likte den, men bare med tanke på hvor glad jeg er i Batman og superhelter generelt, synes jeg historien ble litt uinteressant. Og mens jeg vanligvis irriterer meg over politiet, og at de ikke skjønner at Helten vår bare vil alles beste, tok jeg meg her i å flere ganger å synes at Batman lagde vel mye trøbbel for Politiet, og godt kunne latt dem gjøre jobben sin litt mindre uforstyrret. Jeg likte cameoen av alle de andre heltene, da. Det var gøy. Så alt i alt en helt ålreit film. Akkurat passe, midt på treet.

,

  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

