Boot camp -Dag 2

FUCKING HELL. Metafit.

(dette var alt jeg orket å klore ned i går. Jeg er sikker på at Metafit (ikke hørt om Metafit, sier du? Du hvordan man på slutten av en treningstime legger inn en treminuttersøkt der man gir alt man har så fort og så sterkt man klarer? Det er det der. I en halvtime) er hardt nok i seg selv, men etter 7 timers trening var det bare drepen. Etterpå bedrev jeg det som jeg har valgt å kalle “teoretisk zumba”, som går ut på å så vidt vifte litt med armer og ben i den generelle retningen zumbainstruktøren viser. Etter det var det uaktuelt å gjøre noe som helst; og det var grunnen til at det ikke kom noe dagbokpost i går, fordi jeg ikke en gang orket tanken på å gå de trappene som krevdes for å få PC-en min der wifiet var.)

 

(nå har det blitt enda en dag forsinkelse, men det skyldes at wifiet her var nede i går…)

  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

