Boot camp – Dag 3

I dag gikk vi tur. To mil. Og jeg vet det knapt nok er en halvmaraton, og folk løper dem hele tiden, men med to fulle dager med trening på nakken er det slitsomt nok. Men det var en fin dag. Bra vær, og med to brutale unntak, ikke spesielt heftige oppoverbakker. Vi gikk innom et tre som kunne oppfylle ønsker (ved middagstider angret vi som noen hunder på at vi ikke hadde ønsket oss pizza. Tenk om dette er den ene mumbo-jumbo-tingen som faktisk virker?), og spiste lunch ved et sted hvor det var hengekøyer. Jeg la meg ned i 10 minutter. Selvfølgelig gjorde jeg det. Da vi kom tilbake til huset fikk jeg ½-times heit lava stein-massasje, som bare var himmelsk, før jeg la meg i senga mi, og bare lå der i sikkert en time. Siden vi rotet bort sjansen vår ved treet var det logisk nok ikke pizza til middag, men rekecurryen, med sine 5 reker var også lekker. Og så fikk vi is til dessert! Vel, sorbet, men likevel. Jeg var lykkelig.

Etter middagen var det filmkveld, og vi så ½ Captain Phillips, fordi vi var for slitne til å se en hel film…

  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

