Boot camp -Dag 5

Jeg er forlovet! Med en tjukkas! For de av dere som har hørt meg snakke om Tjukkasen på Boot Camp før, vet at det er en matte, og ikke en person. Men for en matte! Den ligger der så god og tjukk, og venter på meg når jeg kommer til treningssalen, og ved hver anledning jeg har faller jeg ned på den og hviler meg. Jeg har nå bestemt at den er glad i meg også, og at vi skal rømme sammen og gifte oss. Ergo forlovelse.

Annet enn å ligge på Tjukkasen har jeg i dag hatt Personlig Trening, spilt basketball, løpt noen flere stafetter (stafettene her innebærer stort sett mer enn bare løping. De er et kapittel for seg selv og må bare oppleves), hatt sirkeltrening, gått en tur, hatt metafit igjen (tidligere på dagen denne gangen, det hjalp litt, men det ga meg fortsatt lyst til å bruke alle banneordene jeg kan). Så zumba, så en Kettlebell-time. En dag igjen. Jeg er sliten.

(Det gøyeste av alt var da jeg fortalte en av trenerne om min forlovelse med matta, og han ikke fikk med seg at jeg snakket om Tjukkasen, men trodde der var en fyr som het Matt. Vi hadde en ganske lang samtale, der han ikke skjønte at jeg tullet, og jeg ikke skjønte at han ikke bare var med på spøken.

(…)

-So, when did you meet this chap?

-On Friday

-Friday!?

-Yeah, I know its quick, but we are very much in love

(…))

  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

