Jeg liker at jeg finner det nødvendig å lage et nerdemanifesto

Min nerdig ble trukket i tvil. Jeg så meg nødt for å lage et manifest:

Jeg liker store offer, jeg liker folk som durer på etter at de har mistet alt, jeg liker når de tror de har mistet alt, så mister de enda mer. Jeg liker hevn og poetisk rettferdig. Jeg liker Superhelter og folk som kan ting som vanlige folk ikke kan. Jeg liker spøkelser, varulver, vampyrer og utenomjordiske. Jeg liker tidsreising. Jeg liker min egen tidsreiseroman hvor hver minste lille bifigur har en tragisk bakgrunnshistorie, gjerne med sin egne lille ironiske skjebne. Jeg liker britisk humor så godt at jeg tror jeg har sett det som er å se live. Jeg liker matte. Jeg liker matte for mattens del. Jeg liker å lure på om et pinnsvin kunne drept en hai. Jeg liker ordspill, men de skal være gjennomførte. Jeg liker å diskutere hvilke av Disneyskurkene som bare er onde og hvilke som er sprut gale. Systematisk med liste over Disneyskurker og definisjon på galskap fra Internettet. Jeg liker ord. Jeg liker kunnskap. Gjerne av typen «unyttig». Jeg liker å snike inn referanser til filmer og TV-serier når jeg snakker. Jeg liker stor, ubesvart kjærlighet. Jeg liker sterke vennskapsbånd og umulige valg. Og mest av alt liker jeg å bruke det faktum at jeg liker alle disse tingene som unnskyldning for at jeg ikke er så flink med mennesker.

  1. #1 by Synne on 10 juni 2014 - 3:11 pm

    Hihi, så morsomt at du matte lage manifest! Det fikk meg til å tenke «jeg også!» mange ganger!

Legg igjen en kommentar

