Min tyske vingård. Del 0

En nyttårsaften for noen år siden nevnte jeg tilfeldig at jeg har arvet en vingård (eller muligens en kirkegård ) i Tyskland. Jeg var usikker rundt detaljene, men folk var mer enn villige til å dikte dem opp for meg, og i mellomtiden er det en vedtatt sannhet at jeg eier et Chatâu med tilhørende vindruehage (og muligens en kirkegård) et eller annet sted i Sør-Tyskland. I så stor grad at jeg tror på det selv. Jeg har nå reist ned til Tuskland for å finne slottet mitt. Jeg er forberedt på å bli skuffa. Veldig skuffa. Og denne skuffelsen skal dere få bli med på. Stay tuned for del 1 i morgen ( med mindre jeg glemmer jeg har blogg igjen.)

  1. #1 by iversen on 10 juli 2015 - 11:15 pm

    Også ligger den i en bakke. En vakker slåpe, som de sier på fagspråket. Vingårdfagspråket.

    • #2 by Sonja Dadam on 11 juli 2015 - 7:53 am

      Du kan så mye! Det er jammen flaks at du følger med og kan tette hullene i vingårdkunnskapen min

Legg igjen en kommentar

