Song lag

Jeg var i London i helga. Det var kjempegøy. Jeg landet på Gardermoen sent i går kveld. Og antok at mobilen min stillte seg tilbake til Norgetid av seg selv. Det gjorde den ikke. Så jeg kom på jobb en time for sent i dag. Og folk spurte om det hadde skjedd noe spesielt. De fortalte meg ikke at jeg var en time for sen. De antok vel at jeg visste hva klokka var. Og jeg på min side antok at de spurte om helga, så jeg la ut om en super lørdagskveld med med mange hyggelige mennesker, MYE alkohol, kake på pub(!) og karaoke på eget privat rom.

Så jeg antar at nå er jeg ansett for å være en sånn person som synes å synge karaoke til klokka 4 på natta på lørdagen er en tilstrekkelig unnskyldning for å komme en time for sent på jobben på mandagen.

 

  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

