Ting 1 – Begynne å blogge igjen

Jeg blir snart 40, så nå må jeg ha krise.

Jeg har et helt ålreit liv, ingenting direkte å klage på, men veldig mange dager jeg ikke gjør så mye annet enn å jobbe, se på TV og sove. Og for all del, jeg liker alle disse tre tingene veldig godt, men jeg føler ikke helt det er disse tingene jeg kommer til å se tilbake på og tenke «Ah. Et liv vel levd».

Jeg har en bok hvor jeg har skrevet en liste over ting jeg vil gjøre. En slags kombinasjon av en drømmevegg (dream board – har det et norsk ord? ), en gjøremålsliste og apokalista fra No Tomorrow. Jeg skal føre på noen punkter til. Og så skal jeg gjøre dem.

Ting nummer 16 på lista mi er «Begynne å blogge igjen». Jeg likte blogging. Og jeg vet blogging har endret seg mye de siste 10 årene, og at ting ikke kommer til å bli som før, men jeg savner også skrivingen i seg selv. Dessuten bestemmer jeg for et «nytt og bedre liv» sånn ca to ganger i uka, så jeg tenker det blir lettere å holde seg til når jeg forplikter meg til Internett. Selv om jeg ikke vet om jeg har noen lesere lenger. Hallo? Er det noen der.

Og så skal jeg lage en spilleliste. Hvor jeg skal legge til en sang hver dag. Jeg vet ikke helt hva som blir reglene for den enda, men jeg tror jeg skal ha nye sanger, som jeg ikke har hørt før, eller som jeg har glemt at jeg likte. Antageligvis mest det siste.

Det kommer til å kommer til å komme flere daglige ting som jeg skal gjøre, men dem tar vi etter hvert. Gubban så tilfreds jeg kommer til å bli med livet mitt!

  1. #1 by desemberlys on 10 mars 2017 - 4:07 pm

    Hallo! Jeg er her og tror jammen jeg henger meg på.

  2. #2 by Kristin Storrusten on 11 mars 2017 - 4:05 am

    Hallo!

  3. #3 by Sonja Dadam on 11 mars 2017 - 3:40 pm

    Beamer! Kristin! Hallo! Og Yay, tusen takk. Jeg hadde glemt hvor glad man blir når man logger på bloggen sin og har fått nye kommentarer. Dette var kjempegøy.

  4. #4 by abre on 16 mars 2017 - 3:29 pm

    Det er noen her. Av og til, i hvert fall. 🙂

    • #5 by Sonja Dadam on 16 mars 2017 - 11:10 pm

      Av og til er bra. Det er mye oftere enn aldri.

Legg igjen en kommentar

