Ting 19: Squash

Vi står opp tidlig, for å spise på alacartefrokostrestauranten. Planen er egentlig eggs benedict, men det har de ikke, men de har posjert egg, så Lea bestiller seg det og bygger sin egen eggs benedict, Thomas går heller for en lokal eggerett, og jeg bestiller pannekaker og finner clotted cream, så da er min dag reddet. Det regner i dag, og det visste vi at det kom til å gjøre, så vi har planlagt deretter. Etter frokost hadde vi tenkt oss på bueskyting igjen, for vi tenkte at det er det sikkert ikke så mange andre som gjør i regnet, så da kan vi vinne den daglige konkurransen, men det viser seg at ved regnvær er bueskyting avlyst. Vi finner et spillrom, og et spill, som er et sags trønder-rummey, og spiller det, helt til det er vår tur til å spille squash.

Jeg har aldri spilt squash før, og så egentlig ikke for meg at jeg kom til å like det. Men det er overraskende moro. Og jeg tror spesielt sånn som vi spiller det; hvor alle tre er på banen samtidig, og vi bytter på å spille hele tiden. (Vi har et veldig bra system, men jeg klarer ikke helt å forklare det, så dere får bare stole på meg).

Etter squash har Thomas og Lea hamam, mens jeg bare har 10 minutter prøvemassasje som jeg fikk gratis. Etter den så benytter jeg meg av kinoen på hotellet(!) som i dag viser Sully. Den var også mye bedre enn jeg trodde den skulle være.

Etterpå kommer jeg rett ut i crepe-stekinga, så jeg tar meg like gjerne èn. Thomas og Lea kommer akkurat etter at køen blir kjempelang, så de må nøye seg med et ostesmørbrød. Vi slapper av på rommet litt, før vi går ned til middag. I dag spiser vi på middelhavsrestauranten; nok et vellykket måltid.

Etterpå er det danseshow igjen, og så setter vi oss i baren litt før sengetid.

  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

