Ting 20: Kunsten å gjøre ingenting (og litt magedans)

Jeg liker travle ferier, og å gjøre mye, men det er fint å slappe av og. De siste fire dagene lå jeg mye i solsenga, og i senga, avhengig av vær, humør og grad av bakrus. Thomas og Lea var hakket mer aktive enn meg, men jeg klarte å få med meg en magedansøkt, litt mer pil og bue, svømming, tennis (vi begynner å bli bedre, selv om jeg slo meg selv i ansiktet med rackerten på et tidspunkt) og vi kuppa nattklubben på hotellet (mye fordi vi mer eller mindre var de eneste gjestene der) en kveld og fikk DJ-en til å spille «stupid disco music» (selv om han nok trodde at vi var tyske, så det ble hakket mer cheezy enn hva vi var forberedt på).

Nå sitter jeg på flyplassen; ferien er over. Vi skal hjem igjen, og nå må man gjøre hverdagen spennende og interessant nok til at man holder ut til neste ferie.

  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

