Bildememe

Esquil har tikket meg. Dette var vanskelig. Men duverden så gøy (jeg har muligens jukset litt)!

Hva er du flink til?

matematisk geni

Hva drømmer du om?

 proposal.jpg

Hva er det beste med hjemstedet ditt?

barndomsminner

Hvem drømmer du om å kline med?

Kan det være så vanskelig å finne meg?

Hva ville du gjort hvis du var statsminister for en dag?
mulig jeg overvurderer statsministerens makt

Hva er du mest redd for?

solitude

Hvem skulle spilt deg i filmen om ditt liv?

Hvilket yrke ønsker du deg?

poet

Hva ville du sunget på Idol-audition?

Hvorfor er ikke du kjendis, egentlig?

neida, det har ingenting med manglende talent å gjøre

Hvem tagger du?

UndreskorpionkvinnenSukkerspinnengelenmiss piggy

  1. #1 by Avil on 21 mai 2007 - 8:38 am

    Elegant!

  2. #2 by Esquil on 21 mai 2007 - 10:20 am

    dette klarte du bra 🙂

    og red dwarf jo! det var tider det.

  3. #3 by Sonja DaA on 21 mai 2007 - 11:10 am

    Avil: Takk er veldig fornøyd med meg selv (med unntak av at det kan se litt ut som om jeg har tenkt å forby kreft)

    Esquil: Glad du er fornøyd – satt oppe halve natta med denne her. Og det er da fortsatt Red Dwarf-tid?

  4. #4 by Skorpionkvinnen on 22 mai 2007 - 9:39 pm

    Heisan, denne så jeg ikke før nå! Jeg er på kurs om dagen, så liten tid til blogglesing. Men dette ser morsomt ut, så snart jeg får tid nok skal jeg prøve å få laget en post 🙂

  5. #5 by Sonja DaA on 23 mai 2007 - 9:49 am

    Gjør det! Jeg sleit skikkelig i begynnelsen, men det ble moro etterhvert, så det anbefales.

  6. #6 by Skorpionkvinnen on 23 mai 2007 - 9:14 pm

    Nå har jeg svart på tagginga 🙂

  7. #7 by utengrenser on 25 mai 2007 - 11:25 am

    Oj! Ser at jeg ikke har vært innpå her på et par dager, ja.. Har vært i Oslo på kurs. Men denne må jeg se på!! Må bare vri hjernen litt på et par av punktene… 😉

  8. #8 by Sukkerspinnengelen on 3 juni 2007 - 9:37 pm

    Ohoi!! Disse bildene sier mer enn ord 🙂 Jeg tar oppgaven på alvor – jeg er forøvrig på vei til å våkne etter en lang torneroseskjønnhetssøvn – og lar meg sjarmere av at du laget så vakkert sukkerspinnengelbilde. *Glad som faen*

  9. #9 by Sonja DaA on 3 juni 2007 - 10:55 pm

    Uten grenser: jeg venter fortsatt…
    Sukkerspinnengelen: Bra du er tilbake, jeg har savnet deg! Ser du hvordan sukkerspinnene dobler som vinger? (ok, da det var ren flaks)

  1. Bildememe « Undreverset
  2. Tikket til bildememe.. « Miss Piggy

Legg igjen en kommentar