Åpenbaring (Deadly when I play a dope melody)

Fordelen med å ha et helt lass med nye Sing Star-spill og ettermiddagen fri, sier seg selv.  Man kan synge så høyt man vil, så lenge man vil, man kan prøve seg på de mest pompøse balladene, uten at andre må kvele latteren eller begynner å kjede seg, og man kan øve seg på de sangene som har mange ord fort etter hverandre, slik at man kan imponere på neste fest.

Ulempen er at… nei, det er ikke sceneskrekken, det er ikke for mye alkohol, det er ikke det at man har skreket til for mange tilfeldige forbipasserende tidligere på kvelden.  Man innser at  man rett og slett ikke kan å synge rent.

Man er stadig overraskende god på å rappe, da.

  1. #1 by Strekker on 3 januar 2008 - 9:22 pm

    Jeg låner herved stemme til et folkekrav: VI VIL HA TILBAKE DEN GAMLE BLADBUNADEN!

  2. #2 by Sonja DaA on 4 januar 2008 - 9:35 am

    Takk. Problemet med sånn bloggen min så ut før, var at bokstavene var så små at man ikke så godt kunne lese hva som stod i den. Nå er jeg ikke mindre jente enn at jeg har et par sko som er så fine at det ikke går an å gå i dem, og jeg hører stort sett ikke når telefonenen min ringer, fordi den fineste ringetonen jeg har er så lav at den egentlig ikke høres, men jeg vil jo at folk skal kunne lese her. Men dette er en midlertidig løsning, til jeg har tenkt ut et nytt headerbilde som passer til den layouten jeg hadde i jula. Så… det kommer.

  3. #3 by ~SerendipityCat~ on 4 januar 2008 - 4:40 pm

    Veldig artig !! Jeg har også sånn Singstar. Kjæresten min anklager meg for å øve på egenhånd når han jobber overtid. Jeg benekter alltid alt 😉

    Jeg er veldig fornøyd med ny layout her, hovedsaklig fordi det er større bokstaver og mer lettlest! Ikke verre før enn at man kunne zoome inn, men dog…

  4. #4 by Sonja DaA on 4 januar 2008 - 5:30 pm

    Den store skrifta blir. Helt klart. Men jeg har lyst på en personlig header også. Pluss jeg vil ha mer rosa og lilla og rødt og sånn…

  5. #5 by Strekker on 4 januar 2008 - 6:58 pm

    Kremt. JENTE!

    I mozilla, og jeg mener bestemt i IE også, kan man bare trykke ctrl og +-tegnet samtidig, så blir skriften større. Omvendt med ctrl og -.

    Kan dukke bare legge inn en beskjed om det i headeren din, da? Med STOOOOORE bokstaver?

    For denne bladbunaden ække no fin…

    Hilsen Ung og Uten Forståelse for Eldre og Svaksyntes Besvær.

  6. #6 by Strekker on 4 januar 2008 - 7:00 pm

    Det ble kanskje ikke så tydelig, men mitt store og indignerte JENTE var en reaksjon på at kjønnet mitt ble assosiert med tåpelige tilbøyeligheter, så som å kjøpe for små og/eller for vonde sko.

    JA, jeg kan ha begått samme feil en gang eller tre, men det skyldes min personlige idioti. Ikke mitt kjønn. Jeg syns virkelig at andre kvinner skal slippe å ta sjølkritikk for at jeg er tjukk i huet (og føttene).

  7. #7 by Strekker on 4 januar 2008 - 7:01 pm

    Woooohooo! Blir det bloggkrig nå? Eller må jeg legge inn noen hetsende kommentarer på klineposten din også? Venter bare på at Iversen skal rope «mer blod! Mer blod!».

  8. #8 by ~SerendipityCat~ on 4 januar 2008 - 7:29 pm

    Du halloooo strekker!!! Eldre og svaksynt!?!?! Ærlig talt!!
    Jovisst kan jeg trykke CTRL og scrolle inn og ut, det er bare alltid finere om man slipper å gjøre det så mye. Selv om fargene her kanskje ikke var de søteste i verden.

    Jeg er kanskje lat, men ikke gammel! 😀

  9. #9 by Sonja DaA on 4 januar 2008 - 7:46 pm

    Åhr – jeg er jo så dårlig på sånne diskusjoner. Jeg synes det å velge det vakre over det praktiske er en feminin kvalitet, som man ikke trenger skamme seg over, så lenge det gjør en lykkelig. Men for å vise hvor lei meg jeg er for å ha støtt deg, så har jeg skiftet layout. Det kommer bedre bilde der pennen er i løpet av helgen, og skriften forblir stor. Sånn nå må vel alle være glade? (Bortsett fra kanskje Iversen, for jeg vil-ikke, vil-ikke, vil-ikke ha en feministdiskusjon her. Dette er ikke en sånn blogg, og jeg er ikke en sånn jente!)

  10. #10 by iversen on 4 januar 2008 - 8:40 pm

    Njæ, den debatten der tror jeg bare hadde blitt kjedelig (men for all del, MER BLOD!).

    Selv kjøper jeg ikke ting jeg ikke kan bruke. Det er jo bare teit. Ikke synger jeg karaoke heller, men det syns jeg er litt trist.

  11. #11 by Sonja DaA on 4 januar 2008 - 10:19 pm

    Iversen: Jeg kan jo bruke skoene, bare ikke gå i dem, jeg må liksom sitte på en krakk eller i en vinduskarm hele kvelden når jeg har dem på… dette er ikke noe argument, er det vel?

    (Og det er sånt Sing Star og alene-hjemme-ettermiddager er der for – for sånne som ikke synger karaoke og synes det er litt trist)

  12. #12 by Strekker on 5 januar 2008 - 8:57 am

    Så munnet det nok en gang ut i gruppeklem. Men for all del, gruppeklem er koshlig, det!

    (SerendipityCat: Det meste er penere enn den bladbunaden Sonja nå heldigvis har forlatt.)

  13. #13 by iversen on 5 januar 2008 - 10:54 am

    Jeg kan godt lage huskestue om noe annet da; ordet «bladbunad» er kanskje det teiteste jeg vet om. Noen burde finne på noe mindre dustete.

  14. #14 by Strekker on 5 januar 2008 - 3:22 pm

    He he, enig. Storrusten er egentlig den eneste jeg vet om som bruker det på ordentlig. Skulle bare se åssen det føltes. Ikke videre bra, må jeg medgi. Så jeg kommer ikke til å iverksette huskestue for å redde «bladbunad»s ære.

  15. #15 by ~SerendipityCat~ on 6 januar 2008 - 12:02 am

    Finere nå 🙂 Kan godt dele ut klemmer i dag!

Legg igjen en kommentar

