Desember.

Jeg har lagt ut på reise. Det kan være at det dukker opp uoffisielle reisebrev på bloggen her, det kan også ikke være.  Foreløpig  er det bare observasjonen om at de fikser fly på samme måte som jeg fikser pc-en min (skru av alt, vente litt og skru på igjen) og det at jeg var ute og akte med en 2-åring og en 33 år gammel brasilianer som aldri hadde sett snø før i dag. Jeg vet ikke hvem av dem som koste seg mest.

… som har vært høydepunktene. Jeg begynte på en setning lenger oppe der, som jeg aldri fikk avsluttet.

Men det jeg mest av alt ville fortelle, er at jeg har brukt mer tid på å pynte bloggen enn leiligheten til jul. Nå skal jeg riktignok ikke være i leiligheten min i desember, og flickr hadde lagt om systemet siden i fjor, så jeg klønet unødvendig lenge med å få på plass banneret, men likevel føler jeg at jeg har tatt mine første steg til å flytte inn på Internettet på heltid.

  1. #1 by Maria on 4 desember 2010 - 9:39 pm

    Jeg må si jeg setter pris på prinsen oppi hjørnet!

  2. #2 by Sonja Dadam on 5 desember 2010 - 7:32 pm

    Ja, vi skulle alle hatt en prins i hjørnet!

Legg igjen en kommentar