Ikke akkurat moteblogging

Jeg satt og estimerte her om dagen, og kom fram til at i løpet av livet mitt så har jeg eid 7953 gjennomsiktige svarte topper. Gjerne i to lag. Det navngivende gjennomsiktige svarte ytterst, og en singlet innerst som er festet ved skuldrende med en tynn tråd som er programforpliktet til å ryke på den ene siden, slik at det kreves universitetsutdannelse og sirkusartisterfaring for å få på seg plagget etter første gangs bruk. Jeg vet ikke helt hvordan det skjedde. En gang på 90-tallet må jeg ha slått skallen og skadet den delen av hjernen som husker hvor mange svarte gjennomsiktige topper jeg eier. For hver gang jeg gikk ut for å kjøpe meg et nytt selskapsantrekk, endte jeg opp med å komme hjem med en av disse. Der var variasjoner. Selvfølgelig var det det. Av og til et trykket mønster på ermet, broderte blonder i ytterlaget, eller strass og paljetter. Garderoben min inneholder generelt overraskende mye strass og paljetter, når man tar i betraktning at jeg ikke er en dragqueen.  Strass, paljetter og svart gjennomsiktighet. Jeg kan starte et utleiefirma for glambegravelser.

  1. #1 by Sukkerspinnet on 3 april 2011 - 10:39 am

    Rart med disse svarte toppene som ramler inn i skapet og samler seg opp. Glambegravelsesutleiebyrå hadde vært kinda awesome!

  2. #2 by Sonja Dadam on 4 april 2011 - 9:05 am

    Sukkerspinnet: Min skal være en glambegravelse!

Legg igjen en kommentar

