Diplom D’OH-quiz

Så, etter å ha hatt fri i fem uker, er jeg nødt for å innse at det ikke er det at jeg jobber så mye som gjør at jeg aldri får gjort noe på fritiden. Det viser seg at jeg rett og slett er lat. Fordelen med dette er at nå har jeg identifisert problemet, og kan gjøre noe med det. Hvis jeg gidder.

I første omgang har jeg endelig fått laget diplomet til D’OH-quizen jeg kjørte i høst. Diplomet kan finnes her, det er bare å printe det ut og fylle det inn for alle som deltok.

Så til seierspallen. På tredjeplass kom P.I.C med 67 poeng. Hun skal få premie og utfylt diplom på torsdag, når vi skal se Sound of Music på torsdag. På andreplass kom Martin med 75 poeng. Han kom på 2. plass i fjor også, og er mitt alibi (sammen med Chicida som kom på 3. plass i fjor) for at jeg ikke bare driver og gir ut premier til folk jeg kjenner. Han vil få premie og diplom i posten i løpet av uka. Vinneren av D’OH-quizen er – duturuttu! – Iversen (86 poeng), av Iversen Revisited, han har allerede fått mesteparten av premien, og vil få resten samt diplomet sitt, på fredag.

Sånn. Nå skal vi se om jeg får gjort noe annet fornuftig, eller om denne bloggposten av alt for i dag.

,

  1. #1 by Iversen on 16 januar 2011 - 4:08 pm

    Woop-woop!

Legg igjen en kommentar

