Vi… vi to er ikke…

«Vi er nok ikke helt Romeo og Julie, men jeg føler vi er over Britney og K-Fed»

(Jeg prøver å forklare min kjærlighet til David Mitchell)

(Jeg ville egentlig poste dette på facebook, men jeg følte det krevde litt forklaring, i og med at ikke alle vet hvem David Mitchell er, og folk kan begynne å tro at jeg har en kjæreste eller noe, og det kan vi ikke ha noe av, så da ble det her istedenfor. Jeg er ikke helt sikker på hvorfor jeg prøver å unnskylde at jeg blogger ting jeg har kommet opp med selv. David Mitchell er forøvrig han oppe til høyre. Han er britisk komikertype, og han aner ikke hvem jeg er, og har nylig fått seg dame, noe jeg tar i overkant tungt, så når jeg sier «Jeg prøver å forklare min kjærlighet til David Mitchell» så er det ikke noe jeg har sagt til ham, men bare om han, eller mer om min kjærlighet til ham, til andre.)

  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

