Svidd

Denne bloggposten er inspirert av hendelser fra det virkelige liv.

Jeg skal finne opp et pulver som gjør at maten lukter svidd 5 minutter før den svir seg. Sånn som det er nå er det jo allerede for seint når man kjenner lukta. Pulveret skal være smaksløst, og ideelt sett skal lukta også forsvinne etter en stund.  Så kan man ha det i pannekakerøra, og man slipper å spise brente pannekaker, bare fordi man drev og blogget og glemte at man egentlig stekte pannekaker.

  1. #1 by Iversen on 13 oktober 2012 - 3:56 pm

    Du brant pannekakER? Flertall? Bra jobba!😀

    • #2 by Sonja Dadam on 16 oktober 2012 - 2:39 pm

      Ja, jeg fortsatte jo med å blogge etter at den første var svidd… eventuelt var jeg litt slurvete med grammatikken der. Begge deler er egentlig like sannsynlig.

    • #3 by Sonja Dadam on 16 oktober 2012 - 2:40 pm

      Linken din leder forøvrig bare til blomkålen (som fortsatt forvirrer meg) og ikke til bloggen din. Er ikke det litt upraktisk?

  2. #4 by Iversen on 16 oktober 2012 - 4:57 pm

    Jo. Jeg aner ikke hvorfor.

    • #5 by Sonja Dadam on 16 oktober 2012 - 9:01 pm

      Og jeg mener selvfølgelig brokkoli. Jeg vet ikke hva som skjedde der. Jeg vet hvordan de fleste grønnsaker ser ut. Takk for at du ikke ble sarkastisk.

Legg igjen en kommentar

